WWE daha büyük bir sahne arıyor ve daha fazla canlı etkinlik için baskı yapan Netflix bunu kullanıma sunuyor

şermin

Member
WWE, haftalık canlı şovu “Raw”un Netflix'te ilk kez yayınlanacağı gelecek ay, mevcut kablolu televizyon evinden çok daha büyük bir sahnede performans sergileyecek.


WWE daha büyük bir sahne arıyor ve daha fazla canlı etkinlik için baskı yapan Netflix bunu kullanıma sunuyor

Spor eğlence şirketi, şirketin Nielsen verilerine göre, geçen yıl prime time'da ortalama 688.000 izleyiciye ulaşan USA Network'teki mevcut yerini terk ederek dünya çapında yaklaşık 283 milyon aboneye sahip bir platforma taşınıyor.

Netflix açısından WWE'nin katılımı, Mike Tyson ile Jake Paul arasında 60 milyondan fazla kişi tarafından izlenen son derece başarılı mücadelenin ardından daha fazla canlı etkinlik yayınlamaya yönelik stratejik bir hamlenin parçası.

Nielsen'e göre “Raw” geçen ay USA Network'te ortalama 1,5 milyon izleyiciye ulaştı.

WWE, 1993'teki ilk çıkışından bu yana Seth Rollins, CM Punk ve Rhea Ripley gibi yıldız oyuncuların yer aldığı binlerce “Raw” bölümü üretti. WWE, Netflix ile 5 milyar dolardan fazla değerde bir anlaşma yapmadan önce “Raw” ve ilgili medya hakları popüler bir ürün haline gelmişti.

Netflix'e geçiş, daha geniş bir potansiyel izleyici havuzuna ek olarak, WWE'nin küfürlerin susturulması veya potansiyel olarak kanlı sahnelerin veya müstehcen veya müstehcen hareketlerin bulanıklaştırılması konusunda endişelenmesine gerek kalmayacağı anlamına geliyor.

Ve tarihi boyunca olduğu gibi WWE, izleyici kitlesini büyütmek için çeşitli platformlarda Netflix'e geçiş yaptı.

Geçtiğimiz ay Travis Scott konserinde, eski profesyonel güreşçi ve şu anki WWE İçerik Sorumlusu Paul “Triple H” Levesque, sahnedeki katılımcılara rapçinin şarkılarından birinin yeni “Raw” tema şarkısı olacağını ve Scott'ın ilk şarkıda yer alacağını söyledi. Bölüm 6 Ocak'ta Netflix'te.

WWE, Super Bowl da dahil olmak üzere her zaman kendisini yeni ve bazen büyük kitlelere göstermeyi başardı.

İki yıl önce Super Bowl LVII'de Philadelphia Eagles'ı mağlup eden Kansas City Chiefs oyun kurucusu ve MVP Patrick Mahomes, Twitter'da bir elinde Vince Lombardi Kupasını, diğer elinde ise WWE Kemerini tuttuğu bir fotoğrafını yayınladı.

Netflix, geleneksel sunumunun yanı sıra canlı eğlence alanında da büyük bir potansiyel görüyor.

Netflix eş CEO'su Theodore Sarandos, Şirketin üç aylık kazanç raporunun ardından şunları söyledi: “Büyüyen etkileşime katkı, senaryolu ve senaryosuz programlarımız, belgesel programlarımız ve artık bazı canlı saatlerin eklenmesi de dahil olmak üzere insanların sevdiği her türlü şey aracılığıyla olacak.” .

Şirket, WWE ile yaptığı anlaşmanın yanı sıra, Mayıs ayında, ligle yaptığı üç yıllık anlaşmanın bir parçası olarak Noel Günü'nde dünya çapında iki Ulusal Futbol Ligi maçı yayınlayacağını duyurdu.

JPMorgan analistlerinden Doug Anmuth, bu canlı programın Netflix'in gelecek stratejisinin önemli bir parçası olacağını söyledi.

Geçen ay bir analist notunda “Netflix giderek daha fazla spor eğlencesine, etkinliklere ve yardımcı içeriğe odaklanıyor ve özellikle pazarlık gücü Netflix'e doğru kaydıkça canlı sporlara zaman içinde daha güçlü bir yönelme bekliyoruz” diye yazdı.

Bu makale, metinde herhangi bir değişiklik yapılmadan otomatik bir haber ajansı beslemesinden oluşturulmuştur.